filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I never made a resume thru this bs company, microsoft resume builder is free and i dont need a resume i run ,y business, i just seen on my card statement that ive been charged over 40.00 a month for nothing, well all i know is this will be resolved by morning and in...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

1.0
#1078361
Reply to reviews
I thought from the way it represents, it is a reputable service, and the outline was pretty neat. So, I decided to give a free trial, and after I like it I tried for 1 month, but something went wrong after that: I stop using this service after a month in May 2017, but...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

1.4
#1074602
Reply to reviews
You buy a resume for one dollar, then if you did not cancel a subscription you never subscribe they will charge you USD 39.80 per month. Until you check your credit card account and found this, make a complaint with your bank, they will be charging you... They steal me...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

Anonymous
LeeAnna

Extremely unhappy with this company. I cancelled my subscription October 20, 2016 and have been continued to be charged each month. I was told I would be issued a full refund ...

1.6
I didn't like
  • Being scammed
#1068350
Reply to reviews

Resume Now - Charges

Resume Now
#1112483
1.0
Details
Resume Now have been taking money out of my account. I had my bank on the line with a supervisor who was rude and hung up in my face. He didn’t even give his name.
Comment
Show
Additional Fees
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Turnaround Time
Value for money
Warranty
Website

Resume Now Scam Artist

Resume Now
#1106151
I have tried to cancel my subscription with resume now three times for over 8 months. The double talk you, pretend to process a refund and give you a conformation number. Then you get a charge the next month.
Comment
Show

Resume Now - Taking out money after canceling

Resume Now
#1090594
DONT USE THAT WEBSITE Cancelled subscription and yet a couple months later still taking out money called up the hotline they wernt no help says I wasn't ever subscribed with the website even tho I got a email a few mins before calling them they have taking out 60 dollars 30 dollars each month
Comment
Show

Resume Now - Need to be shut down

Resume Now
#1089243
They hit my account teice a month of 19.95 on the 9 of each month then the 22 of the dame month to look at my account they been tsken 40.00 a month from my account for over 160.00 to they should be shut down had to change my whole account to diff number befoe they toke more.lawyer time for me ..
Comment
Show
Resume Now - They Stoled money from my bank account also
They first charged me $1.95 for 1 time use for resume builder and i told them i do not want to be a member and they charged me 2 more times in my bank account $19.95 in may 2017 and also june 2017. I called Ax*Resume NOW and spoke to rep and they found the charges and...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

lucas.tettamanti_59
lucas.tettamanti_59

They took USD 460 from my account, the only want to refund USD 39.80 and I live in another country. I don't know how to sue this people for being scammers.If someone can help ...

#1067220
Reply to reviews
They stole $903 from us. My bank has been no help. I'm raging! They are scam artists and need to be shut down! They were taking $30.10 twice a month for over a year and our bank wouldn't stop it and neither would these scam artists. We finally got a refun of $200. They...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

#1066182
Reply to reviews
I used the free service, cancelled the membership in a timely manner and then discovered six months later that this company was charging me a monthly fee of 20 dollars without my permission and in spite of acknowledging my cancellation. They would only refund one...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

1.0
I liked
  • Claimed to be free
I didn't like
  • Unauthorized billing
#1064591
Reply to reviews
This company charged me $29.95 for 3 months that I did not authorise. The website said free template or whatever. There was a one time charge of $4.95 I think which I purchased my template for. Then they started charging me every month. I have put in a payment dispute...
Read more
Anonymous
Jocelyne Corneau

i did not realize you have to pay for a free resume

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

I didn't like
  • Free is misleading
#1061237
Reply to reviews
My card was stolen back in feb 2017. I recently checked my bank statements, and attempted to call this scam. When contacted they provided me with a whole round answer about how the resume's "were in my name". Yet when I explained that I never even worked in those...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

1.1
I didn't like
  • Hidden fees
  • Not trustworthy
  • Tricking customers
#1054987
Reply to reviews
So, I purchased a resume-now resume thinking that I have a resume that I will be able to edit and use. Nope. A little while after cancelling my paid-subscription, the resume started going all wonky. I can't edit my resume at all now, even spelling errors. I don't know...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

#1053352
Reply to reviews
I used resume now ONCE and paid the normal $1 fee to use it and haven't used it since the end of March and yesterday May 16th, 20.11 was taken from my bank account with NO permission, NO email warning me or telling me ANYTHING about taking money from my account. This...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

1.0
#1048304
Reply to reviews