filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
Resume Now - They Stoled money from my bank account also
They first charged me $1.95 for 1 time use for resume builder and i told them i do not want to be a member and they charged me 2 more times in my bank account $19.95 in may 2017 and also june 2017. I called Ax*Resume NOW and spoke to rep and they found the charges and...
Read more
#1067220
Reply to reviews
They stole $903 from us. My bank has been no help. I'm raging! They are scam artists and need to be shut down! They were taking $30.10 twice a month for over a year and our bank wouldn't stop it and neither would these scam artists. We finally got a refun of $200. They...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

#1066182
Reply to reviews
I used the free service, cancelled the membership in a timely manner and then discovered six months later that this company was charging me a monthly fee of 20 dollars without my permission and in spite of acknowledging my cancellation. They would only refund one...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

1.0
I liked
  • Claimed to be free
I didn't like
  • Unauthorized billing
#1064591
Reply to reviews

Resume Now - Unauthorized Charges

Resume Now
#1051091
2.5
They will charge your card without permission. Do not fall for the 1 dollar charge its a scam.
Comment Be the first to start a discussion
Show

Resume Now - I never had a membership with them and they just took out 19$ from my bank account,I'm going to my bank to cancel the payment

Resume Now
#1041783
1.0
I used it for a dollar and change and they charged me 19,i never aggred to the membership
Comment Be the first to start a discussion
Show

Resume Now - Cancellation not resolved

Resume Now
#1041002
1.0
I canceled my membership from Resume-Now abou 2 months ago. This company is still withdrawing funds from my account without my permission.
Comment Be the first to start a discussion
Show

Resume Now Free Trial Review

Resume Now
#1034090
Suppose to be a free trial and been charging my account giving me a hassle to cancel
Comment Be the first to start a discussion
Show
This company charged me $29.95 for 3 months that I did not authorise. The website said free template or whatever. There was a one time charge of $4.95 I think which I purchased my template for. Then they started charging me every month. I have put in a payment dispute...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

I didn't like
  • Free is misleading
#1061237
Reply to reviews
My card was stolen back in feb 2017. I recently checked my bank statements, and attempted to call this scam. When contacted they provided me with a whole round answer about how the resume's "were in my name". Yet when I explained that I never even worked in those...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

1.1
I didn't like
  • Hidden fees
  • Not trustworthy
  • Tricking customers
#1054987
Reply to reviews
So, I purchased a resume-now resume thinking that I have a resume that I will be able to edit and use. Nope. A little while after cancelling my paid-subscription, the resume started going all wonky. I can't edit my resume at all now, even spelling errors. I don't know...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

#1053352
Reply to reviews
I used resume now ONCE and paid the normal $1 fee to use it and haven't used it since the end of March and yesterday May 16th, 20.11 was taken from my bank account with NO permission, NO email warning me or telling me ANYTHING about taking money from my account. This...
Read more
Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

1.0
#1048304
Reply to reviews
I had to pay $1 to receive the copy of the resume that I created on the "FREE RESUME SITE" ha. First my account was debited $1.45...Then my account was debited $19.80 for my membership. I never ask or agreed to any membership. I called and advised them I would contact...
Read more
Anonymous
Anonymous

Actually when you sign up... you have to enter payment info. yes the initial payment is 1.00 but after that its 19.95 a month recurring cost. I know because they got me too. b...

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

I didn't like
  • Deceptive practices not free
  • Not free
#1041517
Reply to reviews
I went onto Resume-Now and looked over the stuff, then did a quick resume. I didn't realize I needed to pay to get a copy. i paid, and that was that. Now I know I should track my expenses better, but low and behold, 5 months later, I am seeing charges each month. When...
Read more
rosec
rosec

This site is such a scam. I have been ill and have not been checking my credit card statements. After 4 months, I am 80.00 in the hole. And to top it all off. I live chat t...

Anna.B-LC
Anna.B-LC

Dear Customer:We are very sorry that you had this experience with our service. Please send us a direct message to able to resolve this matter in a secure way. You can also sen...

1.5
I didn't like
  • Stolen money
#1034418
Reply to reviews
So in november 2015 my girlfriend made an accound for the 14 day trial, but unknowingly her mother had been charged $52Aud monthly until April 2017.. that is almost $900 in fees which are not stated on their website this is a scam, and at the end of the day it is false...
Read more
Anonymous
Kellie

They stole $903 from us. My bank has been no help. I'm raging! They are scam artists and need to be shut down! They were taking $30.10 twice a month for over a year and our ba...

1.1
#1034149
Reply to reviews